După debutul mondial de la Salonul Auto de la Paris de anul trecut, Renault Kadjar facelift se lansează și în România. Din 2015 și până acum, modelul francezilor s-a vândut în peste 450.000 de exemplare pe piața auto din peste 50 de țări.
Citește și…
Curtea Constituțională: radarele nu vor fi presemnalizate
Record mondial: cum arată cea mai lungă mașină construită vreodată
Dacia Duster Charisma: o nouă ediție specială a SUV-ului românesc
Dacia: mașină electrică pentru toate buzunarele
Cod Rutier 2019: Ce vei păți dacă ești prins butonând telefonul la volan
Impozit auto 2019: cât trebuie să plătim și până când
Când poți conduce după ce ai consumat alcool
Kadjar facelift aduce schimbări pe toate planurile, de la exterior și motoare, până la interior și unitatea multimedia. De asemenea, noul model promite mai mult confort pentru pasagerii săi.
Noul model afișează blocuri optice cu tehnologie LED, atât în partea frontală, cât și în partea din spate. Noi inserții cromate își fac loc pe grija din față și pe bara din spate. Tot în spate putem observa noile lumini de marșalier și de ceață, care sunt incorporate în bara de protecție.
Și interiorul modelului facelift a beneficiat de câteva modificări subtile. Aeratoarele, mânerele ușilor și consola centrală dispun de noi detalii cromate. Unitatea media integrează un nou ecran mai performant, ce oferă o luminozitate și o sensibilitate la atingere îmbunătățite.
Confortul a fost îmbunătățit cu ajutorul scaunelor redesenate, care includ opțiunea extinderii șezutului cu până la șase centimetri. Cotiera centrală culisează pentru o mai bună poziție de utilizare, iar butoanele de comandă ale geamurilor electrice au fost restilizate și primesc un sistem de iluminare pentru o mai bună utilizare pe timp de noapte.
Dar cele mai importante modificări vin sub capota noului Kadjar. Noul motor turbo benzină de 1.3 litri TCe vine în două variante de putere și poate fi configurat alături de o cutie manuală sau de o cutie automată EDC cu dublu ambreiaj. Și Dacia Duster va beneficia de acest motor, dar în două versiuni diferite, de 130 și de 150 de cai-putere.
Cel mai accesibil Renault Kadjar vine în versiunea Life și este acompaniat de motorul 1.3 TCe cu 140 de cai-putere și cutie manuală. Prețurile pentru această versiune pornesc de la 18.600 de euro (cu TVA).
Clienții care doresc cutia automată EDC pe acest motor, trebuie să opteze pentru versiunea Zen, care pornește de la 21.700 de euro în această combinație.
Versiunea Zen oferă și motorul 1.3 TCe cu 160 CP și cutie manuală de la 20.750 de euro, iar cutia automată poate fi echipată pentru încă 1.500 de euro.
Fanii diesel pot opta pentru un propulsor 1.5 Blue dCi cu 116 CP începând de la 20.650 de euro. Motorizarea de top este reprezentată de propulsorul 1.7 Blue dCi cu 150 CP. Aceasta este singura versiune a lui Kadjar care poate fi echipată cu un sistem de tracțiune integrală, dar doar în combinație cu o cutie manuală cu șase trepte. În cazul acestei versiuni, prețurile nu au fost specificate.