Lansarea unui SUV a fost o premieră epocală în istoria mărcii sportive Maserati, iar dotarea acestuia cu propulsie hibridă constituie o nouă premieră marcantă. Categoric, aici se poate vorbi despre o realizare cu caracter exclusivist, chiar dacă nu neapărat în spiritul tradițional al automobilelor Maserati. Să nu uităm, însă, că și vremurile s-au schimbat.
Obținerea unor performanțe dinamice ridicate fără un consum ridicat de combustibil a devenit un factor prioritar în fața obținerii de performanțe dinamice ridicate, în sine. Pentru a îndeplini scopul conturat mai sus, Levate Hybrid mizează pe un grup motoproplusor care, alături de un propulsor cu benzină de 2,0 litri cu patru cilindri, integrează un sistem hibrid E-Booster funcționând la tensiunea de 48 V. Levante Hybrid cântărește doar puțin mai mult decât varianta dotată cu motor termic V6, de cilindree superioară. Pentru că bateria inclusă în colecția componentelor E-Booster este amplasată lângă puntea din spate, repartiția față/spate a masei mașinii este acum perfect echilibrată – 50:50%. Stabilitatea și agilitatea comportamentului dinamic au avut, ca urmare, de câștigat.
Datorită unei puteri maxime de 330 CP și a unui cuplu de 450 Nm disponibil la doar 2.250 rpm, specificațiile noului Levante Hybrid, dotat standard cu tracțiune integrală, sunt impresionante: viteză maximă de 240 km/h și accelerație de la 0 la 100 km/h în 6 secunde (cu 0.9 secunde mai puțin decât la versiunea Levante Diesel). De altfel, Levante Hybrid consumă cu 18% mai puțin combustibil pentru a oferi un nivel de performanță similar cu al versiunii pe benzină V6 de 350 CP.
Prețul noului Maserati Levante Hybrid în România pornește de la 69.100 Euro + TVA. Modelul este expus în showroom-ul Maserati din Pipera (Șoseaua București 15-23).