Prin intermediul lui Citroën e-C3, francezii vin cu o ofertă deosebit de tentantă dimensionată conform standardelor clasei mici și dotată cu propulsie electrică. Ei mizează din plin pe confort și pe o dozare cumpătată a prețului ținând cont de prestațiile și calitatea mașinii.
De asemenea, comunicatul mărcii insist pe idea că noul Citroën e-C3 a fost proiectat și este fabricat complet în Europa. În plus, micul automobile este echipat cu o așa-numita Advanced Comfort Suspension, a cărei idee pare să reia sub o abordare tehnică nouă tema tradiționalei suspensii hidraulice de la Citroën. Dispozitivele Progressive Hydraulic Cushions integrate în conceptul acesteia ar trebui să asigure un confort la rulare și la trecerea peste denivelări încă neatins de nimeni în clasa respectivă. Tot sub termenii Advanced Comfprt se înscrie și noul design al scaunelor.
„Confortul este o parte esențială a ADN-ului Citroën, fiind foarte important pentru noi deoarece este foarte important pentru clienții noștri. De aceea am făcut eforturi extraordinare pentru a face din noul Citroën e-C3 cea mai confortabilă mașină din segmentul B-hatch, cu inovații tratate în maniera unică Citroën, ieșind în evidență din tipicul clasei' a declarat Laurence Hansen, director de produs și strategie Citroën.
Premieră în oferta grupului Stellantis, platforma BEV care stă la baza seriei Citroën e-C3 este în prezent cât se poate de eficientă din punct de vedere al costurilor. Automobilul folosește un pachet de baterii LFP (Lithium Ferro Phosphate) de 44 kWh pentru a oferi o autonomie WLTP de până la 320 km, iar funcția de încărcare rapidă la sursă de current continuu de 100 kW permite reîncărcarea de la 20 la 80% capacitate în 26 de minute.
Reîncărcarea standard la current alternativ casnic, de la 20% la 80%, durează aproximativ 4h10 folosind o putere de 7kW, sau 2h50 dacă este disponibilă o sursă de 11kW. Accesul la rețelele electrice AC atât de acasă, cât și din zone publice este facilitate prin utilizând cablul Mod 3 furnizat standard. Cablul se poate conecta cu un wallbox de perete cu priză monofazată de 7,4 kW sau trifazată de 11 kW.+
Cu motorul său de 113 CP și transmisia complet automata, mașina de la 0 la 100 km/h în aproximativ 11 secunde și are o viteză maximă provizorie de 135 km/h. Noul Citroën e-C3 oferă putere și performanțe mai mult decât suficiente pentru a face față conducerii și traficului de zi cu zi, în special în mediile urbane și suburbane.
Proprietarii vor putea, de asemenea, să planifice călătoriile și să își monitorizeze starea de încărcare și nivelul bateriei în timp real, bucurându-se de o experiență completă de navigare datorită noii aplicații e-ROUTES. Acesata este concepută special pentru vehiculele electrice Citroën, ca parte a abonamentului de servicii „Connect Plus' oferit de companie. Folosind aplicația MyCitroën, șoferii ë-C3 vor putea, de asemenea, să gestioneze programele de încărcare, precum și să comande preîncălzirea sau răcirea în prealabil a habitaclului sau să verifice nivelul și starea bateriei.