Renault a prezentat un motor diesel in doi timpi cu doi cilindri si 730 cmc

Renault a prezentat o serie de inovatii in cadrul unui eveniment special desfasurat in Paris.

Pentru inceput, producatorul Renault a dezvaluit un motor electric conceput in intregime in-house. Acesta este cu aproximativ 10% mai mic decat actuala unitate electrica folosita de Renault si produce 88 CP si 220 Nm.

Alaturi de noul motor electric, Renault a mai prezentat un propulsor „dual-fuel” cu trei clindri capabil sa functioneze atat cu benzina, cat si cu GPL. Unitatea promite un consum redus si integreaza un sistem start-stop, un sistem de recuperare a energiei la franare si un mod Eco.

Ultimul, dar nu cel din urma produs expus de francezi in cadrul evenimentului Innovations@Renault este un motor diesel in doi timpi cu doi cilindri. Unitatea foloseste un compresor mecanic si o turbosuflanta si produce intre 48 si 68 CP si intre 112 si 145 Nm. Conform oficialilor Renault, motorul este extrem de eficient, insa pana la integrarea sa pe modelele de serie mai sunt nevoie de o serie de imbunatatiri. Agregatul are o clindree de 730 cmc, iar cuplul motor este livrat incepand cu 1.500 rpm.

Sursa | WCF

Adaugă un comentariu