Campania creativă „Uzina inspiră pasiune” debutează cu creația propusă de Larisa Dragna, fashion designer din generaţia tânără a României, care a avut drept sursă de inspirație Uzina Mecanică şi Şasiuri Dacia.
„După ce a vizitat-o şi a urmărit pe timpul unei zile o parte dintre procesele de fabricaţie ale motoarelor produse în această uzină, Larisa a imaginat un vizual cu un motor în formă de inimă. Aşa a luat naştere tricoul inspirat de Uzină şi de motorul Energy TCe 90, produs aici. În viitor, acestei campanii i se vor alătura şi alţi tineri artişti ‘, a declarat Adina Ionescu, director Comunicare şi Responsabilitate Socială Groupe Renault România.
„3800 de colegi semnează succesul motoarelor, cutiilor de viteză și șasiurilor produse pe platforma industrială Mioveni pentru echiparea modelelor Dacia și Renault din lumea întreagă. Ne-am propus să facem cunoscută pasiunea lor într-un mod inovativ, printr-o campanie care implică tineri talentaţi din diverse domenii ale artei. Astfel, tehnologia este translatată în plan emoțional prin diferite expresii artistice” a mai spus Adina Ionescu.
„Uzina inspiră pasiune” se va desfăşura şi în 2018, implicând artişti diverși care se vor alătura campaniei Groupe Renault România.