BMW Motorrad a reușit să obțină rezultate impresionante în primele patru luni ale acestui an, livrând 148 de unități în această perioadă, ceea ce depășește cu 17.5 procente primele patru luni ale anului trecut.
Cea mai impresionantă parte este că aceste rezultate au venit în contextul în care prezența în reprezentanțe a fost redusă pe fondul restricțiilor impuse de starea de urgență.
La fel de surprinzător este faptul că modelul R18, echipat cu cel mai mare boxer construit până acum de bavarezi, are deja peste 25 de comenzi la noi în țară. Este și unul dintre cele mai scumpe modele ale mărcii, deci este o surpriză plăcută pentru conducerea companiei.
Cel mai popular model BMW Motorrad este R1250 GS, gamă în care intră și R1250 GS Adventure. Discutăm despre o motocicletă din clasa adventure touring, gândită să parcurgi sute de kilometri într-o zi în confort maxim și chiar și pe teren accidentat, în ciuda masei sale ridicate. La fel ca R18, R1250 GS este o motocicletă destul de scumpă, atât în gama BMW, cât și în clasa din care face parte, dar asta se pare că nu o împiedică să fie populară pe piața locală.
Rabla 2020: vești bune pentru motocicliști și pentru cei care își doresc mașini hibride!
Un alt produs popular pe piața locală oferit clienților BMW Motorrad este unul de finanțare, anume BMW 3asy Ride Select. Acesta este inspirat dintr-un produs financiar implementat în urmă cu 15 ani în Germania și adaptat la necesitățile pieței locale. A debutat în urmă cu 8 ani și este realizat împreună cu Unicredit, dar condițiile sale au fost îmbunătățite constant pentru a-l face mai popular printre clienții români ai mărcii.
Astfel, dintre toate livrările din acest an, 40 au fost făcute în baza contractelor de leasing, iar majoritatea clienților au apelat la BMW 3easy Ride Select pentru finanțare. Programul le permite clienților ă plătească un avans de 10% din prețul motocicletei și să aibă o perioadă de finanțare de la 12 până la 60 de luni.
BMW alimentat cu hidrogen: când lansează primul model de serie?
Pentru un BMW R1250 GS, un client ar trebui să plătească un avans de 2.415 euro cu TVA inclusă și ar avea o rată lunară de 242 de euro timp de 48 de luni. Rata are dobândă fixă și include CASCO și TVA, iar clientul beneficiază de o garanție extinsă la cinci ani. Ajuns la finalul contractului, clientul are posibilitatea să returneze motocicleta și să aleagă alta nouă, la care avansul ar fi reprezentat de diferența între valoarea motocicletei și ultima plată a contractului de leasing.
Desigur, clienții pot și să facă o plată finală consistentă și să devină proprietari, sau să returneze motocicleta fără a mai face ultima plată, care ar ajunge la 9.102 euro cu TVA inclusă pentru exemplul de finanțare calculat mai sus pentru o persoană juridică. Limita totală de rulaj pentru acest contract este de 40.000 de kilometri în 48 de luni.
BMW își apără brandul: a obligat o marcă indiană să-și schimbe numele și logoul
Cei cu un buget mai mic ar putea opta pentru un BMW G310 R, pentru care ar fi necesar un avans de 982 de euro cu TVA inclusă și ar plăti o rată de 84 de euro cu tot cu TVA și CASCO, timp de 48 de luni. La finalul contractului, ar mai fi necesară o plată de 3.142 de euro cu TVA inclusă pentru a deveni proprietarul motocicletei, sau aceasta poate fi returnată dacă nu a parcurs mai mult de 24.000 de kilometri pentru a obține o motocicletă nouă.
În funcție de valoarea motocicletei la finalul contractului, diferența dintre aceasta și ultima plată necesară pentru a fi proprietar poate fi folosită drept avans pentru o motocicletă nouă. Practic, dacă întreții motocicleta și aceasta nu suferă niciun incident care să îi reducă valoarea în acest timp, ai posibilitatea să plătești un avans mai mic la momentul în care vrei să o schimbi cu una nouă.
Cel mai bătrân motociclist din America împlinește 100 de ani: „Nu m-am maturizat niciodată’
Opțiunea aceasta aduce vânzări de motociclete noi și asigură un flux constant de motociclete îngrijite și cu un rulaj mic pe piața second-hand locală. În plus, scapă proprietarii de necesitatea de a-și vinde motocicleta rulată și le oferă un preț competitiv în raport cu piața liberă, fără a fi necesar să aștepte un cumpărător pentru motocicletă. Dezavantajul este că ai nevoie de permisiunea firmei de leasing pentru a efectua modificări la motocicletă – cel puțin pentru cele care sunt ireversibile, deci ceea ce nu poate fi demontat și înlocuit cu un reper standard.
STUDIU: Motocicliștii sunt șoferi mai precauți decât cei fără categoria A
Vestea bună este că acest tip de contract de leasing a dat naștere unei polițe CASCO gândită pentru motocicliști și numită Anotimpuri. Aceasta asigură protecție 100% între 15 martie și 15 noiembrie pentru orice fel de incident și protecție la furt și la incidente cauzate de terți în extra-sezon, adică între 15 noiembrie și 15 martie. Deci scapi de grija unei daune de multe mii de euro dacă îți este furată motocicleta sau accidentată de un șofer câtă vreme plătești la timp polița. Această poliță are și o franciză de 10% pentru daună totală sau furt, dar este un preț mic de plătit în comparație cu situația în care nu ai CASCO și ajungi în această situație nefericită – dar nu imposibilă.
BMW: nu există minim sau maxim în materie de baterii
Programul BMW 3asy Ride Select este disponibil și pentru persoane fizice, dar acesta ajunge să fie mai avantajos pentru persoanele juridice din pricina comisioanelor bancare aplicate acestui tip de contract pentru persoanele fizice, respectiv anumite taxe fixe aplicate acestora. Clienții interesați sunt așteptați în reprezentanțele BMW Motorrad pentru o ofertă individuală.