Are tracțiune integrală, mizează pe 1914 CP și pune jos un cuplu maxim de 2360 Nm. Cam aici se opresc mențiunile tehince care permit o evaluare a supersportivei Rimac Nevera, dotată cu propulsie exclusiv electrică, în termenii convenționali ai elitei domeniului auto. Adăugăm o cronometrare de la 0 la 100 km/h în 1,97 s și o viteză maximă de 412 km/h.
Coupe-ul Rimac Nevera trece acum prin ultima fază a testărilor, acestea desfășurându-se în ambianță arctică. Imaginile de față ne arată mașina în plină acțiune pe măsură ce timpul rămas până la momentul prezentării oficiale continua să scadă. Pista aparține centrului de cercetare Pirelli Sottozero din Suedia.
Caroseria are o configurație care, pe dinafară, este asemănătoare cu a coupe-urilor supersport tradiționale, cu motor termic amplasat central. Dincolo de aparența respectivă, Rimac Nevera ascunde patru motoare electrice plus un sistem nemaivăzut de gestionare electronică a repartiției cuplului.
Vor fi asamblate numai 150 de exemplare, iar prețul unuia este de aproximativ două milioane de euro. Tot la specificații mai puțin entuziasmante notăm autonomia maximă de 550 km în condițiile în care pachetul de baterii este relativ mare, având o capacitate de 120 kWh.