Rogue One: Nissan profită de parteneriatul cu Lucasfilm pentru a promova SUV-ul său compact Rogue, versiunea americană a lui X-Trail.
Nissan a lansat un clip publicitar în cadrul noii campanii de promovare a primei povești de sine-stătătoare Star Wars, Rogue One: A Star Wars Story. Nissan este unul dintre cele cinci branduri globale care și-au asociat numele cu noua poveste Star Wars.
Denumirea modelului american al Nissan îl ajută foarte mult în acest demers. Rogue nu este altceva decât versiunea americană a lui X-Trail, iar pentru parteneriatul cu Lucasfilm japonezii lansează a ediție limitată tematică a SUV-ului compact. Cumpărătorii unui Nissan Rogue: Rogue One Star Wars Limited Edition primesc, în plus, o replică în mărime naturală a unei căști Death Trooper.
Videclipul promovează modelul Nissan Rogue ca „testat în bătălie, desigur într-o bătălie intergalactică de dimensiuni epice. Sistemul de frânare de urgență cu detectarea pietonilor se dovedește util în acest scenariu, șoferul evitând obstacole, soldați rebeli și stormtroopers.
https://youtu.be/-rJeSO4ZxMQ