Dupa ultimele informatii oficiale, inginerii si sefii Roll-Royce ne comunica faptul ca viitorul model Ghost va puncta la dinamica, dar mai ales cand vine vorba despre confort, asa cum ii sta bine unui Rolls.
Sasiul lui Ghost va utiliza un sistem de suspensie cu axe multilink, atat pentru puntea fata, cat si pentru cea din spate, ambele construite din aluminiu. In plus, in locul arcurilor clasice, Ghost se va bucura de tehnologia pneumatica, astfel confortul maxim fiind garantat. Tot aici, inginerii Rolls-Royce vorbesc si despre sistemele Active Roll Stabilisation si Variable Damping Control, care impreuna cu arcurile pneumatice vor comunica pentru a mentine o tinuta de drum ferma pentru automobil si, in acelasi timp, o rulare confortabila pentru pasageri.
Noua suspensie pneumatica este atat de sensibila, incat poate detecta cele mai mici schimbari de greutate. Spre exemplu, in momentul in care un pasager din spate se muta de pe un loc pe altul, sistemul poate compensa automat diferentele de greutate. Acest lucru este posibil utilizandu-se un anumit numar de senzori care culeg informatii la fiecare 2,5 milisecunde.
De asemenea, suspensia pneumatica poate sa ridice sau sa coboare automobilul cu 25 mm.
Productia in serie a lui Rolls-Royce Ghost, fratele mai mic si mai compact al lui Phantom, bazat pe conceptul 200EX, va demara la sfarsitul acestui an, la uzina din Goodwood.