În perioada 17 – 23 octombrie, Dacia va fi prezentă la Salonul Auto de la Paris cu un stand propriu găzduit în hala 6 a complexului Paris Expo Porte de Versailles.
Conceptul Manifesto va fi prezentat publicului generalist în premieră, iar standul include gama integrală de modele cu noua identitate vizuală și o serie limitată a modelului Duster. Motorul Hybrid 140 își va face de asemenea prima apariție sub culorile Dacia. Oferta de produse derivate va fi prezentată la un stand special, ilustrând orientarea outdoor a mărcii.
La Salonul Auto de la Paris, publicul larg va avea pentru prima dată ocazia de a descoperi schimbările pe modelele Dacia, ilustrate în special de noua emblemă, Dacia Link, alcătuită din literele D și C unite asemenea zalelor unui lanț, ca simbol de robustețe și simplitate. Dacia își reafirmă astfel valorile : o marcă esențială și cool, robustă și outdoor, eco-smart (economică și ecologică).
Pentru a răspunde cererii clienților pasionați, Duster va fi prezent la standul Dacia într-o serie limitată, intitulată «Mat Edition». Aceasta va fi disponibilă într-o singură configurație, cu o nuanță de caroserie exclusivă și beneficiind de echiparea de vârf din punct de vedere mecanic a mărcii Dacia : motorul TCe 150 cuplat cu cutia de viteze automată cu dublu ambreiaj EDC.
Standul Dacia va găzdui un demonstrator al motorului Hybrid 140. Această motorizare își va face apariția în premieră în gama Dacia pe modelul Jogger. Deschiderea comenzilor va avea loc la începutul anului 2023, primele livrări urmând să aibă loc în primăvară.
Rucsacuri, recipiente portabile pentru apă, caschete și impermeabile alcătuiesc prima colecție a gamei de merchandising Dacia. Aceasta include produse esențiale pentru ieșirile în natură și exprimă valorile mărcii: simplitate, robustețe și autenticitate. Afișând noua identitate a mărcii, această gamă utilizează materiale reciclate și durabile. Comenzile vor fi deschise pe site-ul de e-commerce dedicat începând din 17 octombrie.