Seat Tarraco a fost prezentat oficial înainte de debutul său de la Salonul Auto de la Paris.
Tarraco este fratele mai mare al lui Ateca și Arona și este oferit și într-o variantă cu șapte locuri. Însă, poate fi cumpărat și în varianta cu cinci locuri, în funcție de dorințele clienților.
Citește și:
VIDEO: Ce a pățit un șofer care a intrat cu mașina pe șina de tramvai
ANAF verifică toate mașinile second-hand aduse în țară
Un șofer a găsit soluția perfectă la problema lipsei locurilor de parcare din București
Amenda pentru lipsa rovinietei: O nouă schimbare în legislație
Noi modificări aduse Codului Rutier
Ministrul Mediului oferă noi detalii despre noua taxă auto
Două modele Duster au fost furate de la fabrică
Ți-ai pierdut permisul? Iată ce poti face pentru a-l recupera în cel mai scurt timp!
Numele Tarraco a fost votat de fanii Seat pe internet și provine de la orașul Tarragona, urmărind o tradiție a mărcii iberice de a-și denumi mașinile inspirându-se din numele orașelor din Spania. Platforma tehnică a lui Tarraco este MQB A+, adică o variantă cu ampatament mărit a platformei MQB a concernului Volkswagen.
Interiorul va avea un ecran TFT cu diagonala de 10.25 inchi în locul ceasurilor de bord clasice, iar unitatea multimedia va avea un ecran tactil cu diagonala de opt inch. Vorbim despre 26 de centimetri, respectiv 20.3 centimetri diagonală. Cel de-al doilea ecran, responsabil de unitatea multimedia, suportă comenzi prin gesturi, pe lângă cele tactile și comenzile vocale.
De producție se va ocupa uzina din Wolfsburg a concernului Volkswagen, iar motorizările și tehnologia din ofertă provin tot din concernul care deține marca iberică. La momentul lansării, vor fi oferite patru motorizări în această gamă.
Varianta de bază în gama Seat Tarraco are un motor 1.5 turbo alimentat cu benzină care oferă 150 CP, are tracțiune față și o transmisie manuală cu șase trepte. Variantele superioare au un motor 2.0 TSI de 190 CP, tracțiune integrală și o cutie de viteze DSG cu șapte trepte și două ambreiaje.
Fanii diesel-urilor pot alege un 2.0 TDI de 150 sau 190 CP, iar ambele vin în standard cu tracțiune integrală. Varianta de 150 CP a acestui model primește o transmisie manuală cu șase trepte, în timp ce motorul de vârf are alături de el o cutie de viteze DSG cu șapte trepte.
Ulterior, gama Seat Tarraco va primi și motorizări 'alternative', anunță oficialii companiei. Până atunci, toate modelele Tarraco au sistem front assist cu funcție de detectare a pietonilor și bicicliștilor, sistem de avertizare la părăsirea accidentală a benzii de rulare, sistem de detectare a unei răsturnări iminente, asistență pre-accident și multe altele.
Opțional, sunt oferite dotări precum tempomat adaptiv, sistem de monitorizare a unghiurilor moarte, asistent pentru aglomerație și diferite alte dotări disponibile deja în alte modele comparabile ale concernului Volkswagen.