Apropo de dotari, trebuie sa mentionam fara doar si poate, senzorul pentru calitatea aerului, parte a sistemului Climatronic, dar si sistemul de iluminare cu faruri adaptive Xenon.
Vizavi de desenul Octaviei RS trebuie sa mentionam noua forma a grilei radiatorului, noile forme ale farurilor, dar si spoilerele schimbate, cu proiectoarele pentru ceata si functie „cornering” integrate. Tot aici trebuie amintite si LED-urile care au functie „day light”.
Skoda Octavia RS dispune acum de o noua culoare pentru caroserie – gri antracit si sta pe jante de 18 inci – Neptune.
Din punct de vedere tehnic, garda la sol a fost coborata cu 127 mm iar greutatea caroseriei a fost redusa cu 20 kg in cazul motorizarii pe benzina, si cu 15 kg pentru motorizarea diesel.
Cele doua motoare disponibile pentru Octavia RS indeplinesc normele de poluare Euro 5.
Mai concret, vorbim despre motorul pe benzina 2.0 TSI care dezvolta 200 CP, dar si despre propulsorul diesel de 2.0 TDI CR care dispune de 170 CP. Motorul TSI consuma in medie 7.5 l/100 km si are emisii poluante de 175 g/km CO2, iar cel diesel consuma in medie 5.7 l/100 km si emite 150 g/km CO2. Ambele motoare pot fi cuplate fie la o cutie de viteze manuala, fie la una DSG, ambele cu sase trepte.
Skoda Octavia Scout dispune de o parte dintre dotarile versiunii RS si are o garda la sol de 179 mm. Modelul utilizeaza a patra generatie a tractiunii integrale Haldex si este motorizat de doua propulsoare. Unul alimentat cu benzina – 1.8 TSI (160 CP) si altul 2.0 TDI PD DPF (140 CP).