In incercarea de a acapara o felie cat mai generoasa din segmentul de lux, noul W222 va fi oferit, in premiera, in patru variante de caroserie: limuzina cu ampatament scurt (din 2012), limuzina cu ampatament lung (din 2013), coupe (din 2013, urmasul lui CL) si un cabriolet inedit cu patru locuri somptuoase (din 2014). Noua Clasa S va fi primul model dezvoltat pe baza noii arhitecturi modulare MRA (Mercedes RWD Arhitecture). Platforma este extrem de flexibila, urmand sa stea, in viitor, la baza tuturor modelelor Mercedes cu tractiune spate, inclusiv noile Clasa C si E. Odata cu noua Clasa S va debuta si revolutionarul sistem Magic Ride Control. Doua camere video monitorizeaza in permanenta neregularitatile caii de rulare, taria amortizoarelor variind in functie de informatiile primite, pentru atingerea compromisului perfect intre confort si dinamica. Gama de motorizari va cuprinde, inca de la debut, si doua versiuni hibride, care combina un motor electric de 109 CP cu un diesel de 204 CP sau un V6 de 306 CP, iar varianta de top AMG va fi echipata cu un V12 care va furniza cel putin 650 CP. Din 2014 va fi disponibila si o noua cutie automata cu 9 trepte.
Sursa foto: www.motorauthority.com