Subaru prezinta la Salonul de la Geneva o evolutie a conceptului Viziv, propulsat de un sistem hibriod, cu motor diesel si trei motoare electrice.
Putem spune ca Subaru are deja o istorie de concepte spectaculoase, care insa devin modele banale odata ce ajung in productia de serie. Speram sa nu fie cazul si cu acest Viziv, care nu arata rau deloc. In plan tehnologic, Viziv este aproape un model aspirational, cu trei motoare electrice si un motor diesel de 1,6 litri, desigur in configuratie cu cilindri opusi.
Pe langa motorul boxer, traditia Subaru impune o cutie de viteze cu variatie continua Lineartronic. Din renumitul sistem de tractiune integrala Symmetrical AWD al Subaru a fost pastrata doar denumirea, fiind vorba acum de logica de comanda a motoarelor electrice. Doua dintre acestea motorizeaza separat cate o roata din spate, ceea ce permite varierea cuplului intre cele doua roti, dupa dorinta. Al treilea motor electric, ca si motorul diesel, antreneaza puntea fata.
Subaru nu da detalii referitoare la capacitatea bateriilor sau autonomia in modul electric, dar avand in vedere ca japonezii vorbesc despre posibilitatea incarcarii la priza, ar trebui sa ne asteptam la un minimum de 25 km autonomie pe baterii. Propulsia electrica este folosita la deplasarea cu viteze mici pentru ca, la viteze mai mari, motorul diesel sa intre in functiune.