Inmatricularile noi de vehicule de pasageri Mazda au crescut cu 18% in 2013 comparativ cu 2012, in timp ce piata din Europa a scazut cu 1.8% – al saselea an consecutiv de declin.
Mazda a inregistrat performante pe toate pietele, in multe cazuri cu procente semnificativ mai mari, raportand cresteri de doua cifre in trei din fiecare patru tari. Regiunea nordica a fost foarte robusta, cu o crestere de 59% a vanzarilor in 2013 comparativ cu 2012. In Norvegia vanzarile practic s-au dublat, in timp ce in Polonia cresterea a fost de 73%, in Portugalia de 44%, in Ungaria de 41%, iar in Republica Ceha si Slovacia de 38%. In ceea ce priveste cele 5 piete mari din Europa, vanzarile Mazda in Germania au crescut cu 11% in 2013 comparativ cu 2012, cu 19% in Marea Britanie, 18% in Franta, 32% in Spania si 7% in Italia. Numarul total de unitati vandute in Europa in 2013 a depasit 150.000. Prin urmare, cota de piata a companiei a crescut la 1.2%, in crestere cu doua zecimi comparativ cu 2012. In Romania, Mazda inregistrat o majorare a vanzarilor cu 38% in 2013 comparativ cu 2012.
Vanzarile Mazda au crescut constant in 2013, inregistrand o majorare de 36% in trimestrul 4 comparativ cu aceeasi perioada din 2012*, ca urmare a lansarii noii Mazda3. Mazda va sustine acest ritm de crestere si in 2014, avand in vedere sosirea unei noi generatii de modele si imbunatatirea conditiilor de piata in Europa.