Supriză britanică la început de an: Aston Martin Vantage Roadster sfidează cu eleganță și putere anotimpul rece!

Ce să înțelegem din prezentarea decapotabilei Aston Martin Vantage Roadster în plină lună ianuarie: că a fost gata prea târziu pentru sezonul estival 2024 sau că a fost pregătit în avans pentru cel din 2025? Desigur, cei cu „școala 007' și-au dat deja seama că întrebarea aceasta a fost o diversiune menită să distragă atenția cititorului de la completitudinea potențialului cu care iese la rampă noul Aston Martin Vantage Roadster.

Intuitiv, suntem tentați să asociem utilizarea roadsterelor cu condițiile meteo de vară. Tehnic, acest lucru a devenit irelevant de mai multe decenii încoace. Îm special cele mai recente generații de roadstere sunt astfle studiate aerodinamic încât zona pasagerilor să nu fie afectată de turbulențele aerului atmosferic în timp ce instalația de încălzire și ventilare a mașinii asigură acolo o „bulă' de ambianță caldă și plăcută. În mod expres pentru a arăta că nu le pasă de anotimpul rece și de sezonul zăpezii, britanicii au realizat primul shooting al lui Aston Martin Vantage Roadster într-un cadru hibernal alpin. Admirabil rezultat și impresionant mesaj!

Aston Martin Vantage Roadster are, bineînțeles, virtutea de a adăuga plăcerea trăirilor intense ale conducerii în aer liber cu nivelul respectabil al prestațiilor sportive deja cunoscute de la coupe-ul Aston Martin Vantage. Propulsat de o motorizare V8 4.0 Twin-Turbo de origine AMG semnificativ perfecționată și asamblată manual, coupe-ul Aston Martin Vantage este cel mai rapid din istoria legendarei denumiri.

Cu o putere maximă de 665 CP și o caractersitică de cuplu având vârful la 800 Nm, nu are nevoie de niciun fel de recomandări pentru a se prezenta la intrarea pe circuite. Exploatarea acestor parametri prin intremediul unei cutii de viteze automate cu 8 trepte de origine ZF permite lui Aston Martin Vantage Roadster să atingă viteza maximă de 325 km/h și să accelereze de la 0 la 100 km/h în 3,6 s. Menționăm că modificările necesare rigidizării caroseriei roadsterului ca urmare a renunțării la pavilionul metalic specific coupe-ului au adăugat la cifra masei proprii doar 60 kg.

Adaugă un comentariu