Carols Tavares, noul CEO al grupului PSA, tinteste direct competitia germana printr-o noua strategie descrisa de sloganul „Back in the Race”. Francezul intentioneaza sa transforme Peugeot dintr-un producator de volum intr-un „top of the range” care sa-si permita sa ceara preturi superioare pe masinile sale, la acelasi nivel cu cele cerute de VW.
ACest plan este crucial pentru PSA pentru a putea reveni pe profit. Tavares a aratat ca, in medie, modelele Peugeot sunt cu 6,5% mai ieftine decat modelele similare din portofoliul VW, intentia sa fiind aceea de a reduce acest decalaj la 4,7% pana in 2016 si la maximum 3% pana in 2020. Seful PSA este convins ca model ca 208, 2008 si noul 308 sunt la acelasi nivel de calitate si tehnologic cu rivalelel lor cu sigla VW.
Pentru a-si atinge obiectivele, Tavare va restrange gama de modele, de la 25 in prezent la 16 pana in 2018 si doar 13 pana in 2022. Printre modelele care vor fi taiate din gama Peugeot se afla succesorul lui 108 (se va produce doar sub brandul Citroen), al lui 807 (de asemenea, va ramane doar Citroen), precum si coupe-cabrioletle 207CC si 307CC, care nu vor mai fi actualizate.
In gama Citroen, schimbarile vor fi si mai drastice, al doilea brand PSA urmand sa aibe doar 7 modele pana in 2022.