Thierry Henry a redevenit ambasador al mărcii Renault. Fostul internațional va fi vedeta unor spoturi publicitare noi care vor fi difuzate în perioada derulării meciurilor din Premier League.
VIDEO: Reclamă Volkswagen interzisă! Câți oameni le-au făcut plângere
Jackie Stewart și Heineken au pregătit o reclamă genială!
Cea mai bună reclamă pentru sistemul Volkswagen Trailer Assist
Odată cu Henry, Renault readuce și sloganul 'Va Va Voom' pentru prima dată după șapte ani de pauză. Reclamele Renault cu Thierry Henry vor fi difuzate pe parcusul celor 96 de meciuri din sezonul 2018/2019 al Premier League.
Prima colaborare dintre Thierry Henry și Renault a fost semnată în 2002, pe când francezul juca la Arsenal. Încă de atunci, slogalul 'Va Va Voom' a fost remarcat de publicul britanic, iar expresia a ajusn să fie adăugată în dicționarul Oxford în variantă concisă. Acesta este folosit atât de Națiunile Unite, cât și de NATO, printre altele, pentru a corecta și stabili formele corecte ale cuvintelor din limba engleză.
Thierry Henry a jucat opt ani pentru Arsenal și a marcat 228 de goluri pentru 'tunari' în cele 376 de meciuri disputate sub uniforma echipei londoneze. Tot cu Arsenal, Henry a câștigat de două ori în Premier League, pe lângă alte titluri alături de 'tunari'.
Călătoria lui Thierry Henry va fi ilustrată cu mai multe modele Renault, printre care se numără Clio, Megane R.S. și Captur, printre altele. După aproape 800 de meciuri jucate în carieră, Henry este acum în postura antrenor secund al echipei naționale a Belgiei. Thierry Henry îi asistă pe Roberto Martinez și pe Graeme Jones. În ciuda faptului că Henry nu mai joacă în Premier League și echipa cu care are acum contract nu apare în campionatul cluburilor din Regatul Unit, numele său încă are rezonanță în „Sportul Rege”.
Renault are un parteneriat cu Premier League, de unde și prezența mărcii franțuzești într-o campanie publicitară concentrată pe campionatul britanic de fotbal.