Toyota a prezentat noua Corolla Cross, un model care va fi plasat în gamă între C-HR și RAV4. Este oferită deocamdată doar cu punte față motrică.
Citește și:
Cinci greșeli frecvente pe care le fac șoferii cu sistemul de aer condiționat
Gama de modele Toyota cu indicativul Cross se extinde acum cu Corolla Cross, care a debutat în Thailanda. Până acum singurul Cross din gama Toyota era Yaris Cross.
Spre deosebire de modelul Corolla hatchback, Corolla Cross este cu 90 mm mai lungă (4.460 mm), cu 35 mm mai lată (1.825 mm) și cu 160 mm mai înaltă (1.620 mm). Ampatamentul și-a păstrat valoarea de 2.640 mm. Volumul portbagajului în cazul lui Corolla Cross este de 487 de litri (sau 440 dacă se optează și pentru roata de rezervă), considerabil mai mult decât are Corolla hatchback de oferit: 361 de litri.
Motorizările de debut pentru Corolla Cross sunt reprezentate de unitatea pe benzină, de 1,8 litri, oferită în două versiuni: cu 140 CP și 177 Nm și ca hibrid, cu 122 CP. Ambele versiuni sunt oferite cu punte față motrică.
Toyota nu a făcut încă mențiuni despre piețele pe care va fi oferit SUV-ul compact Corolla Cross.
Dulap cu tractiune fata… adica inutil. Ok, inteleg moda asta la un Captur, vechiul 2008 (care era mai mult break decat suv), Kia Xceed, dar nu la asta care nu prea e nici coupe, nici break. E o ceva inutil. Ca multe alte suvuri. Si atunci care ar fi motivul pentru care ti-ai lua asa ceva? Ca la stabilitate e sub orice hatchback sau sedan/break. Si atunci? Sau suntem societatea lui wanna be? Ca altfel nu imi explic afluenta de cutii din astea pe strazi si, mai rau, in orase.