Toyota: 57% dintre mașinile vândute în România în 2018 au fost hibride

Toyota a lansat șase noi modele în România. Odată cu acest eveniment, reprezentantul mărcii nipone pe piața de la noi a anunțat rezultatele comerciale din 2018.

Cele șase modele noi lansate sunt Corolla Sedan, Corolla Hatchback, Corolla Touring Sports, RAV4, Prius Plug-In, Camry, Lexus ES și Lexus UX. Toate acestea sunt bazate pe platforma globală TNGA, adică Toyota New Global Architecture. În standard, toate modelele bazate pe TNGA se bucură de Toyota Safety Sense, un pachet de tehnologii de siguranță activă.

 

Citește și:

Uite de ce a renunțat la o colecție de Lamborghini

Rabla 2019 – Când începe programul și care este prima de casare?

Românii optează tot mai rar pentru mașini second-hand

Designerul lui Bugatti Veyron va proiecta mașini pentru Rolls-Royce

Modelele Dacia comercializate în România primesc ediția limitată Techroad

7 din 10 șoferi regretă că au cumpărat o mașină electrică

Primul cuplu căsătorit care câștigă un rally raid la Cupa Mondială

 

Toyota România a vândut 5.745 de vehicule anul trecut, cu 20% mai multe decât în 2017. O bună parte a acestui rezultat este datorată modelelor hibrid. Acestea au ajuns să reprezinte 57% din totalul vânzărilor de Toyota în România în anul 2018, ceea ce este impresionant dacă ne uităm la rezultatul din 2016, când doar 24% dintre mașinile noi Toyota vândute la noi erau hibride.

Importatorul Toyota în România este lider național la vânzări de mașini hibride, cu o cotă de 69% în 2018, potrivit datelor APIA.

În 2019, Toyota se așteaptă ca piața auto să crească cu 15%, ceea ce înseamnă o țintă de vânzări de 7.000 de unități Toyota și 250 de exemplare Lexus. Importatorul mărcii nipone se așteaptă ca 60% dintre mașinile vândute în acest an să fie hibride.

Până acum, la nivel global, Toyota a vândut aproape 13 milioane de mașini hibride. Marca niponă vrea să reducă cu până la 90% emisiile de CO2 ale noilor vehicule în raport cu media din 2010.

În România, Toyota România este reprezentată prin 22 de showroom-uri. Anul curent va marca o mărire a rețelei de dealeri pentru a fi mai aproape de clienții din întreaga țară.

Adaugă un comentariu