Anul 2020 a reprezentat o adevărată piatră de hotar plină de încercări pentru majoritatea industriilor. În deosebi, pandemia a afectat sectorul constructorilor auto, unde până că și cei mai mari au avut mult de suferit, însă apariția vaccinului a creat un val de speranță pentru japonezi.
Toyota, cel mai mare brand auto al momentului, speră la un 2021 mai bun. Rezoluția noului an este acompaniată de cifrele pe care își doresc niponii să le realizeze. 9,2 milioane de mașini, acesta este numărul magic pe care îl țintesc japonezii, ceea ce reprezintă o creștere de 2% față de 2019. Chiar și așa, în 2020, niponii au comercializat 9,5 milioane de vehicule la nivel global (cu 11% mai puține decât în 2019), însă acest număr include și mărcile Lexus, Daihatsu și Hino.
Pentru a realiza această performanță, compania și-a informat întreg lanțul de furnizori. Japonezii doresc să profite de trendul ascendent pe care îl au vânzările în China, în timp ce piața auto din Japonia și Statele Unite începe să își revină la cote normale.