Tratarea designului pare a fi inspirată din gaming, altfel Kia Tasman mizează din plin pe funcționalitate și robustețe.

Ce caută acum Kia într-un segment cu destule valori consacrate și care, prin definiție, nu este prea sensibil la tendințele high-tech? Indiferent ce caută, are un vehicul potrivit cu tema căutărilor în teritorii greu accesibile și cu îndrăzneala de a aborda viitorul pe cont propriu.

„Primul pick-ul al mărcii Kia a fost creată de la zero pentru a transforma piața și a răspunde preferinței tot mai mari pentru automobilele dedicate unui stil de viață avansat, oriunde s-ar duce', a declarat Ho Sung Song, Președinte și CEO al producătorului Kia. „Kia Tasman este un pick-ul cu caracter progresiv care își urmează propriul drum, nu pe al concurenței. Kia Tasman combină valorile fundamentale ale genului pick-up cu abilități de top, cu un caracter practic excepțional și elemente tehnice avansate care sfidează gândirea convențională. Această nouă esență este insuflată din sloganul nostru global „Dive in a New Dimension'. Kia Tasman oferă soluții de premieră mondială pentru cei care caută un vehicul axat pe petrecerea timpului liber cu activități outdoor, satisfacând în același timp nevoile operatorilor de afaceri mici, cum ar fi comercianții și fermierii.'

După cum era de așteptat, Kia Tasman folosește un șasiu rigid complet separat de caroserie. Știm că pe piața din Coreea, seria Tasmanva fi oferită cu o motorizare turbo pe benzină de 2,5 litri și 281 CP cuplată la o transmisie automată cu opt trepte. Dispunând de un cuplu maxim de 421 Nm, Kia Tasman poate accelera de la 0 la 100 km/h în 8,5 secunde, viteza sa maximă fiind de 185 km/h.

Pe piața australiană, pickup-ul va avea motorizare turbodiesel de 2,2 litri și 210 CP, asociat cu o transmisie automată cu opt trepte. Producând un cuplu de 441 Nm, dieselul poate propulsa Kia Tasman de la 0 la 100 km/h în 10,4 secunde, viteza maximă fiind aceeași cu a variantei cu benzină.

În alte regiuni, cum ar fi Orientul Mijlociu și Africa, clienții vor putea alege între motorul pe benzină de 2,5 litri echipat cu o transmisie automată cu opt trepte și un motor diesel de 2,2 litri, cu posibilitatea de a alege între o cutie automată cu opt trepte sau una manuală cu șase trepte.

Utilizarea unor elemente din material compozit optimizată pentru fixarea caroseriei Kia pe șasiul tip cadru asigură o rigiditate îmbunătățită, control al vibrațiilor, stabilitate și confort. De asemenea, suspensia punții din față cu brațe duble a fost dezvoltată pentru a îmbunătăți rularea și manevrabilitatea în toate condițiile. În spate întâlnim o punte rigidă cu arcuri lamelare, proiectată pentru robustețe optimă și sarcini ridicate, încorporând amortizoare montate vertical pentru a asigura opreluare mai eficientă a denivelărilor și un control mai bun al reacțiilor, chiar și la extremele cursei suspensiei.

Abilitățile oferite de suspensie sunt îmbunătățite semnificativ de funcțiile Sensitive Damper Control (SDC) și tehnologia Hydraulic Rebound Stop de la Kia. Acestea reduc și mai mult vibrațiile transmise în cabină și îmbunătățesc controlul corpului și confortul, chiar și pe cele mai accidentate terenuri.

Lungimea totală a lui Kia Tasman este de 5410 mm, iar ampatamentul măsoară 3270 mm, în timp ce bena standard are dimensiunile de 1512 mm lungime, 1572 mm lățime (1186 mm între roți) și 540 mm adâncime. Kia Tasman poate transporta o sarcină utilă maximă de 1195 kg în modul 2WD, iar capacitatea sa de remorcare ajunge la 3500 kg.

taguri
Adaugă un comentariu

Articole similare