Noutatile constau intr-un Discovery generatia a patra (LR4) in haine noi, un Range Rover mai musculos si un Range Rover Sport mai aratos ca niciodata.
Mai concret, Discovery 4 sau LR4 aduce un nou desen al caroseriei, faruri redesenate care includ si tehnologia LED si, pe langa vechiul diesel de 2.7 litri care ramane in productie, vorbim despre un nou propulsor diesel – LR-TDV6 de 3 litri, bi-turbo (in paralel), capabil sa dezvolte 245 CP si un cuplu maxim de 600 Nm. Consumul mediu al acestui propulsor este de 9.3l/100 km. Acesta dispune de filtru de particule, indeplineste normele de poluare Euro 5 (244 g/km) si este capabil sa impinga automobilul pana la 100 km/h in 9.6 secunde.
Noul Discovery 4 este anuntat ca fiind un automobil cu capacitati rutiere mult imbunatatite dar si ca unul care duce mai departe traditia off-road a casei. Cunoscutul sistem de tractiune Terrain Response a fost revizuit iar suspensia si directia detin acum elemente noi. Constructorul a optimizat si franele noului Discovery 4.
Dincolo de aceste aspecte, Discovery 4 se poate lauda cu numeroase sisteme de siguranta si de entertainment.
Fratii mai mari, Range Rover si Range Rover Sport, se bucura si ei de noutati in ceea ce priveste tehnica dar si infatisarea.
In oferta de motoare a celor doua modele, regasim pentru ambele, un propulsor V8 pe benzina, supraalimentat, care furnizeaza 510 CP (625 Nm) si care inregistreaza un consum mediu de 14.9 l/100 km. La capitolul diesel, Range Rover Sport beneficiaza de un motor V8 (LR-TDV8), care furnizeaza 272 CP (640 Nm) si care consuma in medie 11.1 l/100 km, in timp ce Range Rover este oferit impreuna cu motorul diesel V6 de 3 litri, acelasi de la Discovery 4.
Range Rover Sport afiseaza o caroserie musculoasa, cu elemente de design modificate, pentru o alura mult mai sportiva si dinamica. Poate cel mai frumos Range Rover Sport, actualul model se bucura si de update-uri de ordin tehnic, sau multimedia.
Range Rover si Range Rover Sport dispun de o serie de elemente de siguranta activa sau pasiva.