Un nou hub IT din România va accelera transformarea digitală dorită de BMW Group și NTT Data. Aria vizată, în special: Europa.

BMW Group își extinde rețeaua globală de centre IT și software prin deschiderea unui nou hub în Cluj Napoca. Prin colaborarea cu NTT Data, BMW TechWorks România se va implica în proiecte europene IT și software pentru accelerarea transformării digitala a companiei.

„Cu BMW TechWorks România, ne consolidăm amprenta în UE și contribuim în mod semnificativ la experiența digitală a clienților noștri’, explică Alexander Buresch, CIO și Senior Vice President al BMW Group IT și subliniază: „Centrele noastre IT globale ne asigură dezvoltarea IT-ul de business, expertiză software pe termen lung și accelerează implementarea strategiei noastre IT bazată pe cele mai noi tehnologii, cum ar fi inovațiile cloud și AI.’

„NTT DATA este un partener de lungă durată al BMW Group și contribuie la joint venture cu experiența vastă în dezvoltarea agilă de software și rețeaua excelentă din mediul IT din România. „Colaborarea noastră cu BMW Group este o dovadă a respectului nostru reciproc și a viziunii comune pentru viitorul industriei auto. Combinând punctele noastre forte, suntem pregătiți să oferim soluții inovatoare și transformatoare de care vor beneficia clienții noștri din întreaga lume’, spune Chieri Kimura, EVP NTT DATA, Inc., CEO EMEAL.

„BMW TechWorks România este condusă de doi parteneri puternici, cu obiectivul de a deveni o referință pentru transformarea digitală a ecosistemului industrial al BMW Group. Este o misiune de onoare pe care NTT DATA a primit-o în urma unui parteneriat valoros de peste 30 de ani între cele două companii ale noastre’, subliniază Maria Metz, CEO NTT DATA România.

Noul hub IT dezvoltă componente centrale pentru proiecte IT, cu accent pe perspectivele din Europa. Printre temele de lucru care vor fi abordate la BMW TechWorks România se numără: Connected Procurement, Digital Shopfloor și sistemele de vânzări directe. Connected Procurementpresupune că lanțurile de aprovizionare și sistemele de control extrem de complexe necesită sisteme IT conectate. Digital Shopfloor se referă la IT avansat de producție ca element central al BMW iFactory, programul de producție inteligentă BMW Group. Model de vânzări directe: dezvoltarea componentelor IT centrale pentru implementarea modelului de vânzări directe BMW și MINI în Europa.

Joint venture-ul își va dubla numărul de angajați până la 250 de experți până la sfârșitul anului. Pe termen lung, scopul este de a ajunge la peste o mie de angajați pentru a extinde constant expertiza globală în software a BMW Group. Direcția dinamică de creștere se reflectă și în obiective de afaceri ambițioase: scopul este de a obține o cifră de afaceri în zona a zeci de milioane de Euro până la sfârșitul anului.

Ralf Waltram, Vicepreședinte BMW Group și Șeful Global DevOps Hubs explică: „BMW TechWorks România se alătură unei rețele globale de centre IT care include deja locații în Germania, Africa de Sud, SUA, Portugalia și China’ și adaugă: „Cluj-Napoca, cunoscut pentru ecosistemul său care susține inovația, pentru antreprenoriat, start-up-urile și densitatea mare de talente IT, oferă condiții ideale pentru joint venture’.

Adaugă un comentariu

Articole similare