Automobile Bavaria a anunțat rezultatele comerciale pentru anul 2019, alături de planurile companiei pentru 2020.
În 2019, Automobile Bavaria a avut o creștere de 18 procente față de anul precedent, reușind să vândă 3.147 de autoturisme în total, incluzând aici și autovehiculele second-hand. Cel mai popular model BMW din oferta Automobile Bavaria a fost X5, care a reprezentat 412 unități vândute, urmat de electricul BMW i3. Pe locul trei în clasamentul vânzărilor a fost hatchback-ul din gama MINI, cu 113 clienți.
BMW i3 – test drive în România
Totodată, rețeaua Automobile Bavaria se poate mândri și cu 38 de modele BMW hibride plug-in vândute anul trecut, precum și cu 27 de hibride plug-in MINI comercializate în România în cursul lui 2019.
Noi modele BMW X plug-in hybrid: X1 xDrive25e şi X2 xDrive25e
Pe lângă rezultatele pozitive, Automobile Bavaria a anunțat semnarea unui parteneriat de mobilitate cu orașul Timișoara, Capitală Europeană a Culturii în 2021, alături de continuarea colaborării în această direcție cu Festivalul Internațional de Teatru din Sibiu, Teatrul Național din București și cu Academia Gheorghe Hagi și cu echipa de fotbal Viitorul Constanța. Cu cele două entități din urmă, Automobile Bavaria a demarat parteneriatul în 2010, iar anul acesta le va aduce o flotă de 11 autoturisme MINI și un nou autocar de echipă realizat de compania MAN.
BMW X5 M50d – Cel mai sportiv X5
Planurile Automobile Bavaria pentru 2020 implică o creștere a capacității de service pentru mărca BMW, precum și pentru celelalte branduri vândute sub umbrela MHS Holding, în funcție de necesitățile pieței și de estimările interne.
Rețeaua ar putea să își crească capacitatea de service cu până la 30%, dar cifrele finale depind de mai mulți factori. Din MHS Holding face parte și MHS Truck & Bus, adică importatorul MAN în România, iar compania are în portofoliu și dealeri care vând mărcile Opel și Volkswagen vehicule comerciale, precum și mai mulți dealeri BMW în Europa de Sud-Est.