În primele nouă luni ale anului, Porsche a vândut 185.898 de vehicule în întreaga lume, depășind cu 4% cifra de anul trecut.
Noul Porsche Panamera a contribuit în mare măsură la acest rezultat: livrările au crescut cu 73%, ajungând la peste 19.000 de unități. În același timp, linia de modele a mărcii cu cele mai multe livrări – Porsche Macan – a înregistrat o creștere de 3%, depășind 73.000 de unități livrate. De asemenea, Cayenne este, în continuare, un model foarte solicitat, cu peste 49.000 de unități livrate în primele nouă luni ale anului (minus 3%) – un rezultat bun, având în vedere că noua generație a SUV-ului a fost deja prezentată publicului.
China rămâne cea mai puternică piață unică pentru constructorul de automobile sport din Stuttgart, cu peste 54.000 de vehicule livrate, fiind urmată de SUA, unde s-au livrat mai mult de 41.000 de unități în primele trei trimestre din 2017. Porsche a înregistrat o creștere de două cifre (plus 10%) pe piața chineză, iar modelele sport cu două uși au atras atenția tot mai multor cumpărători pe o piață dominată, în mod tradițional, de SUV-uri. Un alt centru Porsche Experience urmează să fie construit în Shanghai, astfel încât mai mulți clienți să se poată bucura de o experiență autentică de condus la volanul unui Porsche.
În Europa, Porsche a livrat 60.838 de unități (plus 4%) în primele trei trimestre ale anului. Pe piața din Germania, un număr total de 21.880 de mașini au fost predate clienților, un rezultat aproape egal cu nivelul ridicat înregistrat în anul precedent. Porsche și-a continuat trendul crescător și în SUA, cu 41.237 de vehicule livrate, echivalând cu o creștere de două procente.