Volumul vânzărilor Mazda în România a crescut cu 20 de procente în primele șase luni ale lui 2015, comparativ cu anul precedent. De la începutul anului și până acum, Mazda a comercializat pe piața din România 457 de mașini, iar cel mai bine vândut model a fost Mazda3 cu 189 de unități.
Astfel, Mazda3 confirmă succesul de care se bucură și pe alte piețe, creșterea înregistrată la noi fiind de 54 de procente față de aceeași perioadă a lui 2014. Pe locul doi s-a situat Mazda CX-5 cu 133 de unități vândute.
Luna iunie a fost una bună pentru Mazda. În ultimele 30 de zile, japonezii au comercializat 99 de mașini, dintre care 45 de unități au fost Mazda3. Debutantul CX-3 începe ușor, ușor să câștige notorietate. Prima luna de vânzări a adus cu sine 22 de unități comercializate.
Citește și: Mazda CX-3 are un preț de pornire de 15.290 euro
„Evoluția constantă a vânzărilor este susținută de gama compusă în cea mai mare parte din modele de generație nouă, care prezintă linia de design KODO – Sufletul mișcării, apreciată cu numeroase premii, și suita de tehnologii inovatoare SKYACTIV, care permit un consum scăzut de combustibil. KODO a ajuns acum la maturitate prin intermediul noului CX-3, care a debutat recent pe piață și care va contribui la creșterea Mazda în România anul acesta’, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda.
Citește și: După ce a terminat cursa de Le Mans în 1989, Mazda 767B sfârșește tragic la Goodwood