Luna ianuarie a fost una excelentă pentru Mercedes-Benz. Nemții au reușit o creștere de 18%. Dar în februarie, vânzările constructorului din Stuttgart s-au menținut la valori excelente. Astfel, în februarie 2017, Mercedes-Benz a vândut 153.862 de mașini, cu 15% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut.
Piața din China a fost una esențială pentru Mercedes-Benz. Aici, nemții au reușit un plus de 42%. Nici în Europa lucrurile n-au stat rău, Mercedes-Benz reușind 7% cu plus.
BMW s-a descurcat bine în februarie, dar creșterea a fost de 3 procente. Bavarezii au reușit să vândă 147.789 de mașini. Din păcate, Audi nu reușește o creștere nici în februarie. Dacă în ianuarie 2017, Audi a raportat o scădere de 13%, în februarie, scăderea a fost de 1,1%, echivalentul a 125.100 de mașini. Piața din China este cea care nu vrea să lucreze la maximum, aici Audi raportând o scădere de circa 6%.