Volkswagen Group și-a anunțat vineri cifrele pe 2018, an în care a vândut nu mai puțin de 10,83 milioane de autoturisme la nivel global. Începe astfel cursa pentru locul 1 mondial, principalii competitori fiind Toyota Motor Company și alianța Renault-Nissan-Mitsubishi.
Anul trecut, Volkswagen Group a înregistrat o creștere în vânzări de 0,9% față de 2017, când vânduse 10,41 milioane de autoturisme. Atunci au fost suficiente pentru ca VW să se claseze pe locul 1 în lume, motiv pentru care reprezentanții multinaționalei sunt încrezători că își vor păstra titlul.
Citește și…
Dacia se pregătește să lanseze mașina electrică pentru toate buzunarele
Cod Rutier 2019. Ce vei păți dacă ești prins butonând telefonul la volan
Impozit auto 2019: cât trebuie să plătim și care este termenul-limită
Toyota Guardian este sistemul de siguranță care nu te lasă să faci accident
Tinerii din medii defavorizate pot urma gratuit școala de șoferi
Lamborghini Huracán EVO: Nu e doar un simplu facelift
Producție record pentru Duster: 2018 a fost un an bun pentru Uzina Dacia de la Mioveni
Găsite într-o hală din Bulgaria: 11 BMW Seria 5 E34 cu zero kilometri
Toyota Motor și Renault-Nissan-Mitsubishi, principalii contracandidați la acest capitol, încă nu și-au publicat statisticile oficiale pe 2018. Toyota estimează că a vândut 10,55 milioane de unități, dar numărul încă nu a fost confirmat.
Dintre brandurile aflate sub umbrela Volkswagen Group, VW este responsabil pentru mare parte din succes: a vândut 6,24 milioane de autoturisme în 2018. Mărcile premium Audi și Porsche au înregistrat vânzări de 1,81 milioane, respectiv 256.000 unități.
În 2017, Volkswagen Group a reușit să încheie anul pe primul loc în topul vânzărilor, cu 10,41 milioane de unități. Pe locul al doilea s-a clasat Toyota Motor, cu 10,16 milioane de mașini vândute. Medalia de bronz i-a revenit alianței Renault-Nissan, care a vândut 10,12 milioane de autoturisme în anul respectiv.
Sursa foto: pxhere.com