Automobile Bavaria Group, cea mai mare rețea de dealeri BMW din Europa Centrală și de Sud-Est, a raportat o creștere substanțială a vânzărilor de autovehicule noi și a serviciile de post-vânzare în 2015. Mai mult, în anul care tocmai s-a încheiat, toate companiile aflate sub umbrela MHS Holding, adică Automobile Bavaria Group România, MHS Truck & Bus Group România şi Schmidt Gruppe Deutschland, au înregistrat încasări mai mari decât în 2014.
Concret, în anul fiscal 2015, Automobile Bavaria Group a vândut cu 27,7 % mai multe automobile BMW, adică 1336 de unități, în timp ce vânzările de MINI au crescut cu 62,6%, ajungând la 148 de exemplare. Și numărul de mașini rulate comercializate de dealerii BMW au crescut cu 35%, iar vânzările în service au crescut cu 9%, nu mai puțin de 49.000 de intrări fiind înregistrat în atelierele din România. Cifra de afaceri totală a ajuns astfel la 95,53 de milioane de euro, cu 19,8 milioane de euro mai mult decât în 2014.
Automobile Bavaria Group deţine 11 dealeri BMW în România, trei centre MINI de vânzări şi service şi singurul service Rolls-Royce din sud-estul Europei. Tot în această rețea se găsesc singurii dealeri BMW M și BMW i din România, în sediul din Băneasa fiind inaugurat un service autorizat pentru mașini electrice.
O altă companie din MHS Holding, MHS Truck & Bus Group, importator general MAN în România, a înregistrat în 2015 o creștere cu 30 de procente a vânzărilor comparativ cu anul anterior, consolidând și o cifră de afaceri de 104 milioane de euro.
Pe lângă numeroasele colaborări cu ambasadori ai mărcilor BMW şi MINI, Automobile Bavaria Group a dezvoltat anul trecut numeroase parteneriate culturale cu Festivalul Internaţional de Teatru de la Sibiu, Festivalul Internaţional de Film de Comedie Cluj şi Teatrul Naţional Bucureşti. Alte proiecte au implicat Academia de Fotbal Gheorghe Hagi şi Federaţia Română de Tenis.