Scandalul Dieselgate avea să deschidă o cutie a Pandorei, iar Grupul Volkswagen pregătește o nouă eră, una mai curată. Dintr-un comunicat publicat pe website-ul germanilor aflăm care va fi strategia cu privire la modelele echipate cu motoare diesel.
În primul rând, toate modelele echipate cu unități diesel vor primi filtre SCR (Selective Catalytic Reduction) sau AdBlue pentru reducerea emisiilor de poluare. Aceștia promit că vor folosi cele mai bune tehnologii pentru protejarea mediului.
Citește și: Dieselgate – Paguba produsă României ajunge la 30 de milioane de euro
În al doilea rând, celebra arhitectură MQB promite să evolueze, pentru ca în viitor aceasta să suțină versiuni hibride și electrice. Alături de platforma MQB, nemții promit și o arhitectură special gândită pentru modele electrice. Botezată MEB, acesta se adresează vehiculelor compacte de pasageri și utilitarelor de mici dimensiuni. Totodată, autonomia livrată de aceste vehicule electrice ar trebui să varieze de la 250 la 500 de kilometri.
Tot în cadrul comunicatului oferit de Volkswagen aflăm informații și despre viitorul Phaeton.
Vârful de lance al nemților promite să devină o vitrină tehnologică. Mai mult, germanii plănuiesc o versiune electrică a lui Phaeton. Momentan, nu există detalii cu privire la acest sistem de propulsie, dar ne putem aștepta la aceeași soluție gândită pentru viitorul Audi Q6. Pe scurt, un vehicul electric cu o autonomie care ar putea ajunge la 500 de kilometri.