Volkswagen a extins gama Passat cu o nouă versiune Alltrack, destinată celor care își doresc o mașină mai practică, însă nu sunt interesați de un SUV.
Bazat pe versiunea Variant, Volkswagen Passat Alltrack are o gardă la sol majorată cu 27,5 mm, protecții din pastic negru în zonele expuse loviturilor și tracțiune integral permanentă pentru toate versiunile de motorizare. Evident, performanțele în teren accidentat nu sunt la fel de bune ca ale unui model off-road dedicate, însă constructorul german promite că versiunea Alltrack „se descurcă surprinzător de bine în afara zonelor asfaltate, oferind totodată un confort și o dinamică foarte bună pe șosea’.
Pentru momentele în care garda la sol nu este suficient de înaltă, zonele mai vulnerabile de sub mașină sunt protejate de scuturi din aluminiu. Sistemul de tracțiune intagrală cu diferențial Haldex blocabil electronic este asistat și de sistemul XDS+, care frânează roțile fără aderență, distribuind eficient cuplul în momentele dificile.
Gama de motorizări cuprinde două propulsoare pe benzină (1.4 TSI de 150 CP și 2.0 TSI de 220 CP), plus un diesel de 2,0 litri, în trei trepte de putere: 150 CP, 190 CP și 240 CP.
În rest, Alltrack are aceleași puncte forte care au făcut deja din Volkswagen Passat una dintre cele mai apreciate modele din clasa medie: spațiu interior uriaș, conectivitate de top și finisaje premium.