Mai concret, in ciuda faptului ca modelul Golf a inregistrat scaderi de 7.2%, in comparatie cu luna aprilie 2008, modelul a reusit sa fie in aprilie 2009, cel mai comercializat model din Europa. Ford Fiesta a ajuns pe pozitia doi la vanzari pe piata din Europa, dupa Volkswagen Golf, datorita cresterii de 26,9% in aprilie 2009 (in comparatie cu luna aprilie 2008).
In ciuda faptului ca vanzarile de automobile noi au scazut la nivel european cu 17,5% in aprilie 2009 (in comparatie cu luna aprilie 2008), putem constata o crestere a numarului de vanzari pentru automobilele clasei mici. In acest sens, Ford Fiesta a cunoscut o crestere de 19.7%, de la inceputul anului 2009, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.
In plus, pe langa cifrele pozitive ale modelului Fiesta, numai doua alte automobile se pot lauda cu aceleasi performante: Volkswagen Polo si Fiat Panda. Astfel, in comparatie cu perioada ianuarie-februarie 2008, Polo a inregistrat o crestere de 0.7% de la inceputul anului 2009, iar Fiat Panda s-a vandut mai mult cu 17.6%.
Statisticlie mai arata si faptul ca in luna aprilie 2009, Volkswagen este marca cea mai comercializata in Europa, in ciuda faptului ca in comparatie cu aprilie 2008, marca germana a inregistrat o scadere de 10.1%.
Topul celor mai vandute marci in Europa mai arata ca Ford se claseaza pe locul doi cu scaderi de 8.2%, iar Renault, pe locul trei, cu scaderi de 21.7%, in comparatie cu aprilie 2008.