Dupa ce aici v-am prezentat primele impresii despre noua Clasa V de la Mercedes Benz, revenim astazi cu informatii dupa ce am condus, in premiera, cel mai luxos MPV al momentului.
Pentru drivetest am avut la dispozitie motorizarea de varf V 250 BlueTec, de 2,2 litri/190 CP, cu un cuplu maxim de 440 Nm. Impreuna cu transmisia automata 7G-Tronic Plus (standard pe aceasta motorizare), grupul motopropulsor reuseste sa se achite cu brio de sarcini. Schimbarea treptelor se face suficient de rapid si, in acelasi timp, fara smucituri dizgratioase, iar MPV-ul de peste doua tone se pune in miscare ca o limuzina, avand performante dinamice remarcabile. Spre exemplu, acceleratia de la 0 la 100 km/h dureaza doar 9,1 secunde, iar viteza maxima se plafoneaza la 206 km/h, valori obisnuite pentru o limuzina de clasa medie.
Standard, Clasa V este echipata in spate cu patru fotolii individuale pe doua randuri de scaune. Cele de pe randul al doilea pot fi pozitionate cu fata catre sensul de mers sau invers, fata in fata cu cele de pe randul trei. O masuta rabatabila poate fi configurata optional intre cele doua scaune de pe randul al doilea, care devine masa centrala in cazul configuratiei cu scaune opuse. Optional, in spate se poate opta, in locul scaunelor individuale, pentru o bancheta cu trei locuri.
Un total de 11 sisteme de asistenta asigura un nivel ridicat de confort si siguranta pentru cel de la volan, avand la baza senzori radar, cu ultrasunete si camere video. Standard, Clasa V este echipata cu asistent la vant lateral (Crosswind Assist) si detector de oboseala (Attention Asist).