Toyota Yaris facelift – design tineresc si motoare mai eficiente

Pentru a crea un model de clasa mica cu sanse de a creste procentul de vanzari din Europa, Toyota a realizat un facelift destul de important pentru Yaris. Designul este schimbat radical, in special in partea din fata, motorizarile sunt mai eficiente, iar trenul de rulare si directia au trecut prin modificari intense.

 

Deoarece segmentul de clasa mica este unul extrem de concurential in Europa, Toyota a adus optimizari care in mod normal nu apar la un facelift. Modificarile aduse nu sunt doar la nivel vizual, deoarece rigiditatea caroseriei a fost crescuta, trenul de rulare are amortizoare noi si o noua bara de rigidizare, iar directia este revizuita. Toate acestea aduc un comportament dinamic mai bun, un nivel de confort ridicat si mai multa agilitate pentru micul japonez.

Cele mai vizibile schimbari sunt aduse la designul exterior, schimbarile importante fiind efectuate pentru partea din fata. Atat spoilerul fata, dar si cel spate sunt redesenate, iar modalitatea in care grila este integrata creaza o imagine dinamica si foarte tinereasca. In plus, tehnologia LED a fost integrata pentru faruri la lumina de zi, dar si pentru stopuri (in functie de echipare), care sunt redesenate.

Interiorul adopta noua centrala multimedia Toyota Touch 2, care acum are un ecran cu dimensiuni ce au crescut de la 6,1 la 7,0 inchi. Consola centrala a fost ridicata cu 23 mm, pentru a usura accesul la schimbatorul de viteze. Materialele sunt mai bune calitativ, mai placute la atingere si vor exista versiuni care adopta culori foarte deschise.

Toyota Yaris – gama de motorizari

Dupa facelift, Yaris va fi disponibil cu patru versiuni de propulsie. Doua motorizari sunt pe benzina, cea mai mica avand cilindreea de 1,0 litri, trei cilindri si 69 CP. Aceasta este complet retehnologizata si indeplineste standardele de poluare Euro 6. Al doilea motor pe benzina este cunoscutul 1,33 litri, de 99 CP si 125 Nm. Singurul diesel din gama este 1.4 D-4D de 90 CP si 205 Nm. Ca si pana acum, Yaris ramane singurul model de clasa mica ce ofera o versiune full-hibrid. Aceasta utilizeaza un propulsor de 1,5 litri (revizuit), care lucreaza impreuna cu un motor electric, sistemul indeplinind normele de poluare Euro 6.

 

Impresii despre toate motorizarile si modul in care se conduce Toyota Yaris facelift, dar si preturile pentru Romania vom publica in numarul 16/2014, care apare pe piata joi, pe 7 august.

Adaugă un comentariu