Mașinile care îți transformă mica afacere într-o companie demnă de Fortune 500

Să construiești o companie de la zero nu-i lucru ușor. Nu ai o echipă IT care să-ți deseneze un site sau măcar să-ți seteze o căsuță de mail de serviciu. Nu ai un designer care să creeze un logo memorabil. În aceste condiții, majoritatea tinerilor antreprenori folosesc mailul și numărul de telefon personal, pentru a-și pune pe picioare afacerea.

Nu este o strategie greșită, însă, odată depășite primele luni, este timpul să începi să lucrezi la imaginea companiei tale. Și nu trebuie să conduci o firmă demnă de Fortune 500* pentru a investi timp și un buget decent în imaginea companiei tale. Cu cât începi mai repede să separi viața personală de cea profesională, cu atât mai bine.

Branding-ul trebuie să fie în centrul preocupărilor tale. Și asta pentru că de imaginea firmei tale depinde și atitudinea oamenilor față de afacerea pe care o conduci. În plus este cea mai simplă strategie prin care îți poți lăsa competiția în urmă și intra în liga celor mari sau da impresia că ești deja acolo.

Iar atunci când vrei să strălucești într-o piață de desfacere aglomerată, fiecare mic detaliu contează. Iată care sunt cele cinci elemente pe care trebuie să le bifezi pentru a îmbunătăți considerabil imaginea companiei tale:

O flotă de mașini bine întreținute

 Vei spune că un parc de mașini este un vis frumos pentru o companie la început de drum, care angajează numai o mană de oameni. Chiar și așa, cea mai simplă și mai eficientă metodă de marketing este ca ei să circule în mașini care să aibă imprimat logo-ul companiei pe caroserie. Vestea bună este că nu ai nevoie de o investiție majoră pentru a realiza acest lucru. Un astfel de serviciu te ajută să-ți construiești propria flotă, în schimbul unei taxe lunare. Îți alegi propriile mașini și ai rovinieta, inspecția tehnică periodică, impozitul anual, taxa de poluare, taxele de înmatriculare și de radiere asigurate. În plus, reparațiile sunt asigurate prin service-uri autorizate, iar în caz de imobilizare a unei mașinii, ți se pune la dispoziție un alt automobil.

 Un număr de telefon propriu

 Un număr de telefon alocat special companiei pe care o conduci este o mișcare inteligentă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, vei putea oferi un număr de contact, fără să pui la bătaie date personale. Apoi, te asiguri că nu îi vei răspunde accidental unui potențial client cu „Bună, ce faci. Nu în ultimul rând, clienții nu au de ce să asculte mesaje personalizate de întâmpinare dacă apelul este redirecționat către căsuța vocală.

Poți rezolva toate aceste probleme printr-un contract cu o companie de telefonie mobilă sau fixă sau poți apela la Google Voice number. Este gratis, ai la dispoziție spațiu de stocare online pentru mesaje vocale și poți redirecționa apelurile către orice telefon vrei sau chiar către mai multe dispozitive deodată.

 Iar dacă vrei să te deosebești cu adevărat de mulțime, poți seta un număr de telefon Tel Verde.

 Un domeniu de internet

 Pentru vizibilitate maximă, ai nevoie de o modalitate memorabilă și rapidă prin care oamenii te pot găsi. Un domeniu în .ro cu numele companiei în URL este cea mai bună strategie în acest sens. Trebuie să alegi de la început un nume simplu, scurt și ușor de reținut pentru firma ta. Foarte important: scrie cuvintele în forma lor originală. Deși deștepte, jocurile de cuvinte nu sunt apreciate de clienți, care nu le vor reține, iar astfel nu vor ajunge la tine. Poți găsi aici sfaturi despre cum să alegi corect un nume de domeniu, dar și câteva aspecte SEO (legate de vizibilitatea în Google) pe care să le iei în considerare.

O adresă de mail

 Adresele de Yahoo și Gmail sunt foarte OK, dacă le folosești pentru a comunica cu prietenii. Însă atunci când vorbești despre businessul tău, trebuie să ai o adresă de mail profesională și care să conțină inclusiv elemente de branding (de exemplu, logo-ul companiei în semnătura presetată).

Poți face asta folosind numele domeniului tău sau apelând la un provider de mail pentru profesioniști. Cele mai recomandate de către specialiști sunt Google Apps for Business și Office 365 for Business.

Cărți de vizită

 Poate un element considerat de mulți desuet, cărțile de vizită sunt foarte apreciate printre profesioniști și oferă credibilitate afacerii tale. Nu costă mult să le faci la un magazin de specialitate și este recomandabilă acestă variantă în locul imprimantei de acasă. Vor arăta mult mai bine.

 

Tu ce metode folosești pentru a crește imaginea companiei tale în curs de dezvoltare?

 

*Topul celor mai performante 500 de firme din SUA. Anual, Forbes face un clasament și pentru cele mai de succes 500 de companii la nivel global – Fortune Global 500.

 

Sursă foto: Shutterstock.com

 

Adaugă un comentariu